Avatar billede merrifield Nybegynder
27. februar 2006 - 18:07 Der er 2 kommentarer

Drivers til "Philips PocketCam 3mpix"

Har lånt et "Philips PocketCam 3mpix" af min bror, han er på arbejde og jeg skal bruge de rigtige drivere for at kunne overføre billederne, mangler virkelig de drivere, ved du hvor jeg kan hente dem gratis? please smid link :)

(Det er min halvbror på min fars side og bor langt fra ham)
Avatar billede merrifield Nybegynder
27. februar 2006 - 18:21 #2
okay, men når jeg henter den og installere så beder den mig om at genstarte. Genstarter og wupti, og det virker stadig ikke :(...