Avatar billede detvarchoko Nybegynder
27. februar 2006 - 16:56 Der er 3 kommentarer

DVD m. harddisk

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe mig til hvilken DVD opgater med harddisk jeg bør købe? Kravet er at jeg skal kunne brænde optagelsen ned på DVD bagefter. Jeg er forholdsvis prisfølsom, så må meget gerne være i den billige ende.

Jeg vil være yderst taknemmelig for enhver hjælp.

Mvh,
Jens
Avatar billede gnuggi Nybegynder
27. februar 2006 - 17:10 #1
Et godt bud kunne være Sonys RDR-HX710S. Meget bugervenlig og med mange funktioner. Men det kommer jo også an på hvilken størrelse Hdd du ønsker.
Held og lykke!
Avatar billede pinin Nybegynder
27. februar 2006 - 17:14 #2
Jeg vil også anbefale HX710 som har 160Gb Hdd.

Ellers prøv at kigge lidt her: http://www.recordere.dk/forum
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. februar 2006 - 13:15 #3
Jeg har næsten lige købt en Ino (en tro kopi af en LG)..
Den er jeg 110% procent tilfreds med... lydsvag, let at bruge, spiller alt jeg smider i den osv... har endda lige fået den nye LG firmware installeret, så nu fungerer den SUUUper ;-)
http://www.eksperten.dk/spm/681578

Check også pinins link ud... det er et godt forum!!! Der kan du finde oplysninger om stort set alle DVD-optagere (der ikke er det rene lort).