Avatar billede didder Nybegynder
26. februar 2006 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FPS og CPU-brug

Hej

Jeg spiller World of Warcraft på min bærbar. Min fps er normalt på omkring de 40 - 60 .. men i fredags ku den ikke komme over de 10 fps, hvilket gør at alle det blir helt uspilleligt. Det er ikke kun i World of Warcraft, men også i spil som Counter-Strike og Warcraft 3.

Når jeg åbner min Joblist kan jeg se min CPU-brug ligger på 7 - 20, hvor den normalt skal være på 0 - 3 .. De ting som optager cpu er system programmer, og selve Joblisten.

Jeg har lige reformateret den, da jeg tænkte at det ville hjælpe, men det har ikke hjulpet noget.

Hvad skal jeg gøre? .. Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2006 - 13:29 #1
Avatar billede didder Nybegynder
12. august 2008 - 20:23 #2
lukker