Avatar billede karsten_larsen Praktikant
25. februar 2006 - 12:38 Der er 1 løsning

Backup af data fra SQL 2005

Hvordan kan jeg tage backup fra SQL2005 database hos en udbyder - gerne via overflytning via export til egen server? Har skiftet fra SQL2000 til SQL2005 hos udbyderen.

I SQL 2000 (Enterprice Manager) var det meget nemt at lave en export via wizard og flytte alt over til egen pc og derfra lave en ekstra backup fil.

Jeg bruger SQL Server Management Studio, som følger med SQL Server 2005 Developer Edition til at til gå databasen, men kan ikke lige få øje på den finesse, som var i det gamle Enterprise Manager.

?:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
25. februar 2006 - 12:48 #1
Løsningen er højre klik på databasen, så kommer wizard frem.