Avatar billede tenpenny Nybegynder
25. februar 2006 - 09:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner, fadende / alpha tekst + enkelt billede

Halløjsa !

Materialet er allerede lavet - nu skal det bare sættes korrekt ind i Flash, alpha over i hinanden for at ende med sidste frame som er et billede - i modsætning til de forudgående som blot er 4 ord der skal vises efter hinanden.

Ganske simpelt, skulle ikke tage lang tid for de fleste Flash folk. :-) Men for en spade som jeg ... ak !

Mit første indlæg her, så jeg håber at pointmængden er korrekt ...?

Jeg kan kontaktes med spørgsmål vedr. opgaven på tenpenny(snabel-a)f-g-s.dk ... ser frem til henvendelser og på forhånd mange tak !

Vh Frederik
Avatar billede Kengun Praktikant
25. februar 2006 - 12:52 #1
du kan smide bilder, etc. til mig så kan jeg kigge på det (klik mit nick for at kontakte mig)
Avatar billede tenpenny Nybegynder
25. februar 2006 - 21:53 #2
Smider du et svar så du kan få points ? :-)

Vh, Frederik
Avatar billede Kengun Praktikant
25. februar 2006 - 22:33 #3
ok. Legger med det samme op det færdige resultat også slig at dem andre kan se det: http://www.kengun.com/eksperten/690808.html
Avatar billede tenpenny Nybegynder
26. februar 2006 - 12:33 #4
Sådan, lad os se om "Accepter" gør noget DENNE gang. :-)

(hvis du ikke får dine points, så er det mig som gør noget forkert her ... ?)
Avatar billede Kengun Praktikant
26. februar 2006 - 12:52 #5
jeps, fungerede ik :p - Du skal blot markere mit nick i den boks ude på siden og så klikke på Aksepter.