Avatar billede lehank Nybegynder
21. februar 2006 - 19:29 Der er 1 løsning

Excel format ved import af varer til Axapta via guide

Når jeg importer varer via guiden fra excel, kommer der fejl. Jeg har fået at vide, at det er formatering af excel cellerne der ikke er rigtig, tal og tekst. Hvordan skal den være for at den glider igennem. Jeg kopier fra et andet excel ark over i det guiden har lavet.

Allan Knudsen
Avatar billede phase5 Nybegynder
21. september 2006 - 11:03 #1
Hvis du anvender Axapta 3.0, så er der en indbygget excel guide som du kan anvende. Den tager udgangspunkt i axapta tabller. Så brug denne guide til at oprette et excel skabelon. Så kan du fylde skabelonen ud med de data du ønsker at importere.

Det kræver at du opretter en definitionsgruppe i axapta, således at systemet håndterer filen korrekt.

MVH

Phase5