Avatar billede nako Nybegynder
21. februar 2006 - 08:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

generel formatering af celler HJÆLP

Morgen
Da jeg mødte på arbejde her til morgen var mit excel regneark formateret med decimal på 100, dvs. når jeg skriver 100 står der kun 1.
Vi har nu prøvet at fjerne officepakken og installerer den igen men uden virkning.
Hvis vi åbner regnearket på en anden maskine virker det fint, det er kun på den enen maskine. !! Det er et stort problem, da vi bruger en del skabeloner til diverse beregninger i excel !!
Avatar billede kabbak Professor
21. februar 2006 - 08:55 #1
Funktioner > Indstillinger > Rediger > Fast decimal, fjern fluebenet, eller sæt den til 0
Avatar billede b_hansen Novice
21. februar 2006 - 08:56 #2
Prøv at se under Funktioner -> Indstillinger -> faneblad "Rediger"
Hvis der er en markering i "Fast decimal", så fjern den. Så skulle det gerne virke igen
Avatar billede b_hansen Novice
21. februar 2006 - 08:56 #3
ja ja... 30 sekunder for at skrive en længere tekst *S*
Avatar billede nako Nybegynder
21. februar 2006 - 09:06 #4
Det virker.. tusinde tak for hjælpen, må desværre give point til kabbak... han var jo hurtigst, det er jo lidt som skiløb, det er de små decimaler der tæller.
Avatar billede kabbak Professor
21. februar 2006 - 09:08 #5
et svar ;-))
Avatar billede nako Nybegynder
21. februar 2006 - 09:08 #6
men hvordan giver jeg dig point, der står b_hansen i feltet, og kan ikke rigtig ændre det
Avatar billede nako Nybegynder
21. februar 2006 - 09:08 #7
fandt ud af det !
Avatar billede b_hansen Novice
21. februar 2006 - 09:23 #8
Det er helt fint. Det er jo først til mølle *S*