Avatar billede beus Nybegynder
18. februar 2006 - 13:05 Der er 8 kommentarer

Klistermærke maskine

Er der nogle der ved hvilken slags maskine jeg skal erhverve mig hvis jeg vil printe min egne klistermærker, helst på et ark ad gangen. Det drejer som om klistermærker til mig eget firma og de skal bare være firkantede.

Maskinen skal altså kunne lave et ark med klister mærker og behøves ikke at kunne skrive på dem, men ville være en fordel.

Håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
18. februar 2006 - 14:33 #1
En printer - og køb noget "klisterpapir". Når du har printet dit motiv ud, hiver du bare bagsiden af papiret, og vupti, så er det klistermærker!
Avatar billede beus Nybegynder
18. februar 2006 - 14:41 #2
Ok måske min formulering ikke var helt klar...

Jeg vil lave et A4 ark evt. eller en anden størrelse hvor klistermærkerne er på.. flere klistermærker på et ark.. hvor de er skåret ud lige som hvis man for et ark med klistermærker på posthuset eller andre steder...
Avatar billede helle100 Nybegynder
18. februar 2006 - 14:51 #3
Så køber du bare papir til printeren, hvor det allerede er delt op i mindre felter, der passer til størrelsen på de klistermærker du gerne vil have.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. februar 2006 - 17:38 #4
Ja køb dem udskåret, jeg har selv så'n nogle.
Du kan købe mange forskellige størrelser.
Jeg har købt mine i Bog og Idé.
Avatar billede evildoctor Praktikant
18. februar 2006 - 18:52 #5
Afhængig af hvor store mærker du skal lave, og hvor mange du skal bruge, kan det måske bedre betale sig at få dem produceret istedet.
De her er rimeligt billige; http://www.notice-design.dk/
Avatar billede pixar13 Nybegynder
21. marts 2006 - 18:43 #6
Skal vi ikke lukke her? Eller hvad?

MVH
Mads
Avatar billede pixar13 Nybegynder
10. maj 2006 - 17:02 #7
Haaaallo??
Avatar billede beus Nybegynder
02. marts 2007 - 00:29 #8
Jeg vil meget gerne give evildoctor point for rigtigt svar, men jeg kan altså ikke se noget under indlæggende...