Avatar billede ninjastick Nybegynder
18. februar 2006 - 12:31 Der er 4 kommentarer

Vandrette streger over skærmen

Hej folk :)

Jeg sidder her på en 20" Dell skærm som er begyndt at opføre sig underligt.

Da jeg fik skærmen var den meget grøn i det, men det kunne næste korrekteres væk med farveindstillingerne.

Jeg geninstallerede min computer igår, og alt fungerede fint (i spil, windows + efter en del reboots). Da jeg tændte den her til morgen var skærmen mere grøn en den plejede at være og de grønne streger den laver under opløsningsskifte blive siddende på skærmen.
Jeg har skruet helt ned for min brightness for at få det til at så nogenlunde normalt ud, men jeg kan stadig ane stregerne og skærmen er stadig meget grøn.

Jeg har følgende:

P4 2,4 GHz
1024 mbRAM (á 2x 512 kingston)
ATI Radeon 9600PRO (256 mbRAM)
Jeg kører 1280x1024 og jeg har IKKE V-sync på

Hvis der skal bruges andet information, så spørg endelig!

Håbløst tak

Benjamin
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2006 - 15:30 #1
Du har næsten en magen til min configuration - ikke fordi jeg ved hvorfor din skærm gør sådan - men jeg har tidligere været ude for at det et stikket der ikke sidder rigtigt fast i computeren - Det gav nogle mærkelige farver, så måske kunne det også være tilfældet hos dig ??
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2006 - 16:22 #2
Gitter 2 er for høj, vil gætte på de streger du kan se går fra venstre side og skråt ned  med ca 3-5 cm mellem dem ?
Avatar billede ninjastick Nybegynder
02. marts 2006 - 05:41 #3
Det er lige hvad de gør. Og når der er helt sort skærm ser det ud som om de "drejer" om et fladt billed, for de laer sådan nogel sving så det ser ud som om de kommer bagfra..
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:25 #4
Brug for mere hjælp ?