Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
17. februar 2006 - 15:23 Der er 5 kommentarer

Sikre at mails kommer frem?

Hej.
Nu har jeg flere gange oplevet, at når jeg sender den samme mail til 50 forskellige modtagere, så er der nogle af dem der ikke kommer frem - og jeg får ingen fejlmeddelelser eller noget.

Hvordan kan man sikre sig at de kommer frem til alle? (Jeg vil helst ikke bede folk om at sende kvittering for modtagelsen)

Jeg sender dem "bcc"

Tak

Venlig hilsen
Ulrik Andersen
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2006 - 18:28 #1
Bed folk om at kontrollere evt. spammapper eller regler !

Det ses mere og mere at manglende email er pga. af spamfiltre.
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
19. februar 2006 - 21:37 #2
Hej Leif - det duer ikke - for jeg har kun mailkontakt med modtagerne - og hvis de ikke modtager mailen, så kan de jo ikke se om den er i spambakken ;-)

Kan det ikke lade sig gøre, at få en besked tilbage, hvis ens mail ikke er åbnet indenfor et bestemt tidsrum??

VH Ulrik
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
24. februar 2006 - 01:28 #3
Ingen?
Avatar billede majbom Novice
16. august 2007 - 10:19 #4
funktioner -> indstillinger -> email-indstillinger -> avancerede email-indstillinger -> meddelelse udløber efter

bedre sent end aldrig ;)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 10:28 #5
lukketid?