Avatar billede steam_dk Nybegynder
17. februar 2006 - 12:47 Der er 4 kommentarer

Hjælp! Min Computer Genstarter!

min computer genstarter helle tiden? ved ikke hvorfor den genstarter når jeg skal spille over nettet den genstarter være gang jeg skal spille nogle spil over nettet men jeg kan godt spille Half-Life 2 Og Doom 3 og Battlefield 2 og GTA San Andreas i Singel Player men når det er noget med comter-strike og nogle andre spil over nettet så genstarter den nogen gange når den genstarter viser den en blå skærm kan ikke nå at læse hvad der står så genstarter den bare!! :( men tror det har noget med min CPU eller Mine RAM! eller Mit Bundkort eller grafikkort! ja ved ikke heldt hvad den kan være men jeg har kunne spille over nettet i et held år men så en dag så kan jeg bare ikke mere :( og vil så gerne spille counter-strike over nettet :)

Min Computer er så stor!

AMD Athlon(tm) XP 2000+ 1.67 GHz

512 MB RAM

Grafikkort: Radeon 9200

400 W Strømforsyning

80 GB Haddisk

Bundkort: kan jeg ikke huske ved heller ikke hvor man kan se det henne??

Antivirus: Panda Platinum 2006 Internet Security
17. februar 2006 - 13:16 #1
Generelt - Start|Indstilninger|Kontrolpanel|System|Fanen Advanceret|Start og Genoprettelse -> Indstilninger| Fraklik [Genstart automatisk] ...

Så er det mulig at læse BSOD fejlbeskeden ...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
17. februar 2006 - 13:43 #2
Tjek eventuelt temperaruren på mb og cpu i bios lige efter næste crash. Det kunne måske være et varme problem
Avatar billede steam_dk Nybegynder
17. februar 2006 - 22:10 #3
tak :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. februar 2006 - 11:00 #4
Har du fikset det? hvad var problemet?