Avatar billede ucfxylen Nybegynder
30. april 2001 - 12:05 Der er 26 kommentarer

Overførsel af point.

Da jeg ahr valgt at skifte mit nickname, fra xylen til atrox så overfører jeg lige mine point fra xylen til atrox. Håber det er OK med eksperten.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
30. april 2001 - 12:06 #1
Det er IKKE tilladt at overføre point fra gammel til ny bruger. Skifter du brugernavn mister du dine point.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
30. april 2001 - 12:07 #2
ja såden har jeg også hørt det
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
30. april 2001 - 12:08 #3
jeg tror lige du skal rådføre dig med admin først om det er ok! om ikke andet skal du ihvertfald kun overføre dine point -300 point som du jo får i oprettelse af en ny bruger!
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
30. april 2001 - 12:11 #4
Jamen er det så OK hvis jeg nøjes med at overføre de 229 af pint\'sne til den nye bruger? Så har jeg jo nøjagtigt det samme som før?
Avatar billede jimsim Nybegynder
30. april 2001 - 12:12 #5
Har du så tre brugere...?
xylen
atrox
ucfxylen
Avatar billede parazite Nybegynder
30. april 2001 - 12:12 #6
Nej, det er STADIG ikke i orden! Roder netop nu efter et eksempel, hvor admin har svaret.
Avatar billede staz Nybegynder
30. april 2001 - 12:14 #7
Det er ikke lovligt. Se: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Og så er der en lille ting. Din nuværne bruger hedder xylen og du vil flytte til atrox, men den der stiller spm. hedder ucfxylen. Sig til hvis jeg tager fejl.

---- Staz ----
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:14 #8
Hej igen mørch. Det er ikke tilladt at overføre point - og så er det ligegyldigt hvordan og med hvilket formål.

Hvis man gør alligevel så bliver nogle folk sgu meget sure! DEr er virkelig folk herinde som går i MEGET små sko! - jeg ville ikke kunne se problemet, det eneste man kunne have i mod det er at du ville have to brugere så.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
30. april 2001 - 12:14 #9
Selvfølgelig kan man da ikke overføre point, så kunne jeg da bare oprette mig som f.eks 1maj2001 i morgen og så ombestemme mig i overmorgen og kalde mig 2maj2001 og så havde jeg allerede 600 point, syntes du ikke at du strammer den? Kan du så se at så ville jeg have 109500 point den 1. maj næste år. Det er da ikke fair, men det kan da godt være jeg skulle gøre det...

NOT!
Avatar billede double-g Juniormester
30. april 2001 - 12:14 #10

Parazite har ret.
Der er talrige eksempler på at Admin har slettet begge brugernavne ved brugere der forsøger på den slags.
Avatar billede staz Nybegynder
30. april 2001 - 12:15 #11
Nåå, jimsim du var lidt hurtigere.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
30. april 2001 - 12:16 #12
Men så skal det jo siges at jeg ville da også mene at du godt måtte overføre de 229 af dem.
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
30. april 2001 - 12:16 #13
xylen var bare en prøvebruger jeg oprattede engang for at tjekke eksperten ud. Jeg bruger den ikke mere. Kan ikke engang huske pass til den. Så hvis der er en admin der lytter: slet bare min bruger \"xylen\"

Og hmf! I burde €&¤%& få revideret jeres regelsæt da man overhovedet ikke har mulighed få at få sine pont igen, når man f.eks. skifter nick.
Avatar billede double-g Juniormester
30. april 2001 - 12:19 #14

Det giver jo uorden i top-listen, hvis der bliver overført points på den måde

Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:20 #15
Du skal skrive til info@eksperten.dk og så forklare dem om det. De er vældig flinke, men jeg er ikke sikker på det med dine points

Den første dag man kommer opretter man en bruger som man lader stå i et år. Efter et år siger man - \"det var bare en prøvebruger så jeg vil gerne have point\'s fra dem begge...\"

Den går nok ikke...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
30. april 2001 - 12:21 #16
så kan man da lade være med at skifte nick
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
30. april 2001 - 12:22 #17
Lille bitte vladimirr... \"Forandring fryder\"
og ja! jeg må jo nok bide i det sure æble...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:22 #18
Det er ikke meningen at man skal skifte nick...
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
30. april 2001 - 12:23 #19
Og dyrekilde... Jeg føler mig gavmild idag ;)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:23 #20
:-)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:25 #21
Hvordan vil det komme til udtryk...? :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
30. april 2001 - 12:26 #22
Admins kommentar i http://www.eksperten.dk/spm/42370:

Hvis der åbnes op for ændring af brugernavn, bliver det langt mere vanskeligt og tidskrævende for os at holde styr på evt. snyd, og hovedsageligt derfor har vi ikke gjort det. Hvis det er en bruger meget magtpåliggende at få ændret sit navn, må vedkommende afstå de optjente point fra sin oprindelige bruger. Så må vedkommende selv afgøre, om det virkelig er nødvendigt. Det er ikke tilladt at overføre point til en ny konto.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
30. april 2001 - 12:33 #23
LILLE ucfatrox  -> skifter du også ofte DKdomæne, for at prøve noget nyt ?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
30. april 2001 - 12:52 #24
lav et svar i det oprindelige brugernavn og accepter det.
Avatar billede 12tri Nybegynder
22. december 2002 - 22:54 #25
Lukker du her ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:46 #26
Lukketid -

/victor-1