Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 20:36 Der er 4 kommentarer

dvd-dekoder til windows media player 10

jeg kan ikke afspile dvder der står af jeg ikke har installeret en kompatibel dvd-dekoder hvad skal jeg gøre.....
Avatar billede steffansp Nybegynder
16. februar 2006 - 20:43 #1
Du købe windvd/powerdvd eller dette freeware burde også kunne gøre det http://www.free-codecs.com/download/Dscaler_MPEG_Filters.htm
Mener også at det gratis vlc kan gøre det http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede muammer Nybegynder
16. februar 2006 - 20:45 #2
takk men hvordan kan man få point her inde
Avatar billede steffansp Nybegynder
16. februar 2006 - 20:47 #3
Her er lige et svar først.. :P
Avatar billede steffansp Nybegynder
16. februar 2006 - 20:51 #4
Point får du når du hjælper andre brugere med deres problemer, så jo flere du hjælp jo flere point :). Som jeg gjorde her ved dig. Det sker ved at du ligger et svar istedet for en kommentar. Og så er det op til ham der stillede spørgsmålet om han kan bruge det eller vente på flere svar. Hvis det hjalp skal han så trykke på ham det svarede det rigtige først og så accepter svaret. Derved får brugeren der hjalp pointen..
Og foresten velkommen til forummet..