Avatar billede japping Nybegynder
14. februar 2006 - 21:01 Der er 1 løsning

Hjælp til fejl i MySQLAdmin

Jeg er ved at installere et CMS system som jeg tidligere har haft oppe at køre. Installationen foregår på min egen Apache server som kører fint.

Mit CMS sysntem kræver MySQL database og jeg har derfor forsøgt at starte MySQLAdmin men får følgende information:
---
Notice: Undefined index: connect_type in C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\common.lib.php on line 1095

Notice: Undefined index: connect_type in C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\common.lib.php on line 1104

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\common.lib.php:1095) in C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\select_theme.lib.php on line 92

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\common.lib.php:1095) in C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\index.php on line 26

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\libraries\common.lib.php:1095) in C:\Apache\Apache2\htdocs\MySQLAdmin\index.php on line 55
---

Er der en venlig sjæl der vil guide mig igennem, så jeg kan få rettet denne fejl ?
Avatar billede japping Nybegynder
14. februar 2006 - 21:43 #1
Spørgsmålet flyttes til Databaser/MySQL.