Avatar billede mnv Nybegynder
30. april 2001 - 08:17 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvad syntes i om mit design!

Hvad syntes i om mit design, i behøves ikke at gå helt i dybden da ikke alle sider er helt færdige.
http://www.partyg.whitehat.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. april 2001 - 08:20 #1
Sikke en sort fest...
Avatar billede siv Nybegynder
30. april 2001 - 08:22 #2
Jeg syntes at en site som omhandler fest og farver skal signalere fest og farver og det gør din site bestemt ikke.

Måske skulle du overveje at sætte nogle flere farver på det ville nok hjælpe en hel del.

6 af 13
Avatar billede francke Nybegynder
30. april 2001 - 09:50 #3
Hvad med at lade link øverst eksplodere på en eller anden måde??Som et fyrværkeri eller sååån
Avatar billede Techwork Praktikant
30. april 2001 - 10:00 #4
Lidt kedeligt, og alt for mange reklamer, de ødelægger det totalt. Der mangler lidt fest og farver.

Til gengæld, synes jeg at dit logo er rigtig fedt..
Avatar billede mnv Nybegynder
30. april 2001 - 10:07 #5
x-tra>>Hvad hvis jeg kun har reklamerne nede i bunden.
francke>>Hvordan kan man lave det.
Avatar billede francke Nybegynder
30. april 2001 - 10:13 #6
Avatar billede mnv Nybegynder
30. april 2001 - 10:14 #7
ja, ok
Avatar billede francke Nybegynder
30. april 2001 - 10:28 #8
Prøv at download GIF studio Pro
Avatar billede Trine Nybegynder
30. april 2001 - 11:12 #9
Jeg synes nu heller ikke der er meget sjovt ved designet. Der må gerne være lidt mere gang i farverne. Det ligner partyguinden for satanismen, så sort den er \':0)

Der er nogle fede farver i logoet, genbrug dog dem til din menu. Sort er ikke sej mere. Der mangler grafik. Der er lidt synd, at det første man lægger mærke til, er dine reklamer nederst på siden. Kom så, brug nogle POWER-FARVER, og lav lidt grafik hist og her.

Du har en side der er logisk opbygget, og navigationen er nem og lige til, når man først har fået øje på menuen ;-)

Der er en tynd grå ramme rundt om logoet. Er det meningen?

Trine / Misskat
Avatar billede elisabeth Nybegynder
30. april 2001 - 11:27 #10
Når du har lavet noget design på siden kan du oprette spørgsmålet igen. Et logo, en sort side med hvid tekst samt en bunke grimme reklamer er ikke design.
mvh Elisabeth
Avatar billede Trine Nybegynder
30. april 2001 - 11:36 #11
Han har jo heller ikke selv lavt logoet. Det er blevet lavet her på eksperten.dk kan jeg huske. Så jeg tvivler på, at han kan lave noget af det vilde ;-)
Avatar billede Techwork Praktikant
30. april 2001 - 11:58 #12
Du bliver i hvert fald nød til at nedtone reklamerne lidt, og så fremhæve menuen en smule, det skulle jo gerne være den man får øje på som noget af det første.
Avatar billede Trine Nybegynder
30. april 2001 - 13:00 #13
Mnv: Du er fej. Du accepterer alle svar undtagen mit. Der er lige så meget kritik i de andres svar som i mit. Feje hund!
Avatar billede francke Nybegynder
05. maj 2001 - 08:08 #14