Avatar billede iidomainii Nybegynder
14. februar 2006 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Minimeret vindue nårjeg åbner fra link på en given hjemmeside

Hej,

Pludselig kan jeg ikke åbne et nyt link fra en given webpage så det åbner som et "helt" vindue. Det bliver ved med at åbne som 1/4 vindue oppe i venstre hjørne. Jeg kan godt gå i "Fortrukne" og åbne et link som så åbner som fuld skærm. Hvade er der sket og hvor retter jeg det?

Soil1
Avatar billede boxer Nybegynder
14. februar 2006 - 19:38 #1
Prøv om det hjælper at bruge musen til at trække vinduet ud i fuld skærm.
Når du har gjort det, skal du lukke alle vinduerne ved at klikke på det røde kryds oppe i højre hjørne

Start derefter Internet Explorer igen og se om det har hjulpet.
Avatar billede iidomainii Nybegynder
14. februar 2006 - 20:37 #2
Det hjælp! Mange tak - send et svar så får du point.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. februar 2006 - 20:41 #3
Velbekomme :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
14. februar 2006 - 20:41 #4
Og her kom svaret :o)