Avatar billede oleeskimo Nybegynder
13. februar 2006 - 18:17 Der er 4 kommentarer

Søger program til at styrer computeren via. Bluetooth

Ja over skriften siger vel det meste , jeg har hørt at man faktisk kan bruge sin Mobiltelefon som fjernbetjening til at på en computer , hvis bare man udnytter bluetooth. men problemmet er at jeg ikke rigtigt kan finde nogle programme.
Så mit spørgsmål er såmæn bare , hvor finder man disse programmer ?
Avatar billede wale Nybegynder
13. februar 2006 - 19:05 #1
Hvilken telefon har du?
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
15. februar 2006 - 13:18 #2
Nokia 6230i..
Avatar billede nlennon Nybegynder
20. februar 2006 - 16:16 #3
Jeg bruger FMA (fma.sourceforge.net). Det er ret godt. Jeg ved ikke om det kun virker til Sony, dog, men prøv! det er virkelig sejt!
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
27. februar 2006 - 16:15 #4
Virker desværre kun til SE..