Avatar billede gotsaed Praktikant
13. februar 2006 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ie viser ikke billeder på netsider

når jeg går ind på en internetside viser explorer ikke alle billeder men kun en liile firkant med x i ( billedholder? ). Men de er kun nogle og også nogle bokse der skal klikkes i således at man ikke kan købe / bestille de evt. varer man ønskede.
Hvis det er noget med sikkerhed så kan jeg ikke  finde det! jeg kører med SP2
Avatar billede 0z19 Nybegynder
13. februar 2006 - 14:58 #1
Perøv og åbne internet explorer, klik på Funktioner og derefter Internetinstillinger og Avanceret rul ned under Multimedia og tjek om feltet "Vis billeder" er markeret og derefter klik ok hele vejen igennen. Luk explorer ned og prøv så og tjek efter billeder ?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. februar 2006 - 15:11 #2
Prøv også:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet filer
Avatar billede gotsaed Praktikant
14. februar 2006 - 17:54 #3
jeg har prøvet begge forslag uden at det hjalp.Har i andre forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2006 - 05:48 #4
Ku det mon være noget java du mangler?

http://www.java.com/en/download/windows_ie.jsp
Avatar billede gotsaed Praktikant
19. februar 2006 - 00:50 #5
det er desværre heller ikke noget med java.
det må være en indstilling der har med tilladelse til at vise billeder at gøre for hvis jeg sender billeder/ video, altså aktivt indhold med en mail viser den også kun disse firkanter med kryds i.