Avatar billede ahk Nybegynder
12. februar 2006 - 22:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Angreb når brug af Azureus?

Goddag...

Jeg har Trend Micro Pc cillin som både antivirus og firewall, og når jeg bruger Azureus, så siger Trend konstant at jeg er under angreb. Jeg forstår det ikke, hvorfor siger den det når der er intet i vejen?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. februar 2006 - 22:36 #1
Er det ikke som I Norton Internet Security at du skal give tilladelse til at et program går på nettet, hvor du så giver tilladelse til alle porte for det?
Avatar billede ahk Nybegynder
12. februar 2006 - 22:47 #2
Jamen, jeg giver den også tilladelse i Trend som hjeg bruger. alligevel fejler skidtet ngt.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. februar 2006 - 23:22 #3
Prøv at opdatere til sidste nye Azureus 2.4.0.0.
ellers kan  du forsøge at geninstallere Trend Micro.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. februar 2006 - 06:09 #4
Firewallen vil altid se en masse "angreb" når du bruger fildelingsprogrammer. Den ser trafikken fra de andre fildelere. Det er normalt, og ikke noget du behøver bekymre dig over. Firewallen stopper jo også trafikken.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. februar 2006 - 13:16 #5
Tak for point :)