Avatar billede xerofyt Nybegynder
12. februar 2006 - 15:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på netværket

hey... jeg holder lan for tiden... og et par stykker kan ikk komme på...

jeg har sat en comp op med to netværkskort, og delt forbindelsen... derefter over i et switch... men nogen gange kan de godt komme på... og så falder de af igen... det er sindssygt træls... please help!!!!!!
Avatar billede levithan Nybegynder
12. februar 2006 - 15:51 #1
hvorfor ikke lade alle tilgå switchen og droppe netkort nr 2. hvad er formålet med netkort nr2
Avatar billede xerofyt Nybegynder
12. februar 2006 - 15:56 #2
har kun én ip fra tdc... switchet kan jo ik dele en forbindelse...
Avatar billede levithan Nybegynder
12. februar 2006 - 15:59 #3
fulgte der en router eller modem med til din tdc forbindelse. normalt fordeler routeren ipadresser til hjemme computerne men det kan godt være hvis du har et modem at det ikke kan.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
12. februar 2006 - 16:01 #4
har modem... og ingen router... kun switch... det burde også at virke... det er sådan jeg normalt har mit hjemme netværk... og det har altid virket... upålageligt
Avatar billede levithan Nybegynder
12. februar 2006 - 18:20 #5
det lyder mærkeligt at de falder af og på igen.

har du checket at kablet fra din pcer og til de adres ikke er defekt det kunne være en mulighed.  hvordan kobler i netværket sammen
Avatar billede paj29 Nybegynder
17. februar 2006 - 21:01 #6
Hej!

højreklik LAN forbindelse og lav broforbindelse
Avatar billede xerofyt Nybegynder
15. april 2006 - 22:45 #7
fandt en løsning
Avatar billede levithan Nybegynder
16. april 2006 - 00:41 #8
som var