Avatar billede spectrum Nybegynder
10. februar 2006 - 15:39 Der er 2 kommentarer

DVD skiver med 3d look

Hej har set man kan får nogle dvd skiver man kan printe på som samtidig giver et 3d look...det ligner lidt de der gamle klister mærker man kunne vippe hvor billedet skiftede, dog skal det nævnes at billedet ikke skifter på dvd skiverne.. det er ikke bare full face printable jeg er ude efter, de skal have det der 3d look..nogen der ved hvad de hedder og hvor man kan få dem??
Avatar billede levithan Nybegynder
10. februar 2006 - 16:00 #1
du kan få det hos medieshoppen
http://www.medieshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1

DVD medie > DVD+R 8x >Maxdisc > 25 Stk DVD+R 4.7 GB Maxdisc 3D-Printable 8xSpeed
Avatar billede spectrum Nybegynder
10. februar 2006 - 17:37 #2
er maxdisc et ok mærke, og findes der andre mærker der laver 3d??