Avatar billede muchster Nybegynder
10. februar 2006 - 09:40 Der er 7 kommentarer

Formatering af Harddisk

Jeg kan ikke formattere min harddisk og jeg har windows xp styresystem! Når jeg går ud i komandoprompten og skriver format c: i roden skriver den, at diskenheden bruges af en anden proces.

Hvad er den lettetste fremgangsmåde til at få formateret sin harddisk med windows xp? Jeg har selvfølgelig xp cdromen
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2006 - 09:43 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2006 - 09:48 #2
Eller:
http://www.helgec.dk/xp-install.html
forudsat at der skal XP på igen.
10. februar 2006 - 10:31 #3
Hmmm..
Lidt provokation (?) - I skrivende har <muchster> ikke fundet ud at pænt vende tilbage:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=muchster&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on - 11 stk. uden noget som helst feedback - tsk tsk tsk...

<muchster>: http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede muchster Nybegynder
10. februar 2006 - 11:22 #4
Tusind tak for hjælpen drenge! Hvordan gir jeg jer point for jeres svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2006 - 11:27 #5
Velbekomme, vi skal lige ha boxer til at sende et svar.
Herefter markerer du vores navne i boksen ude til venstre, og klikker på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket. c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2006 - 11:29 #6
Husk en anden gang, når du skriver indlæg i dit eget spørgsmål, at sende det som "Kommentar" og ikke som "Svar"
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2006 - 12:54 #7
Der kommer et her :o)