Avatar billede gasmanden Nybegynder
07. februar 2006 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SQL i access forskeligt fra asp.net

Hej.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad der typisk er galt når min sql sætninger fejler fra min asp.net applikation, men hvis jeg "kører" den i en query i selv access går det fint.. ?

Jeg bruger en normal OleDB forbindelse.

Det drejer sig om et insert into statement. Fejlen i mit program er: Syntaks Error in Insert into statement.

Det skal nævnes at jeg fint kan køre andre insert statements, men der er bare én som ikke vil. Og der er ingen syntaks fejl :)

Jeg kører IIS 5,1 og Visual Studio 2005 ASP.NET C#
Avatar billede tjp Mester
07. februar 2006 - 23:16 #1
Må man måske se den fejlende sætning? ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. februar 2006 - 23:35 #2
det plejer at vaere et ord som ikke er reserveret i Access men som er det i OLE DB
Avatar billede gasmanden Nybegynder
07. februar 2006 - 23:52 #3
arne v er gud...

Jeg havde "Password" som et feltnavn... Ja ja... syntes jeg har brugt det en gang for lang tid siden før... men ak nej.. Nu må det blive UserPassword istedet ;)

Kom med et svar arne
Avatar billede arne_v Ekspert
08. februar 2006 - 02:18 #4
ok