Avatar billede traxion- Nybegynder
07. februar 2006 - 17:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Temp folder eller?

Hey.

Har lige brugt 1½ time på at downloade 700mb, men da den skulle kopiere den til harddisken siger den der ikke var plads nok.. har nu slette nogle filer, men hvordan undgår jeg at skulle bruge 1½ time på at hente skidtet igen?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
07. februar 2006 - 17:34 #1
Har du prøvet at sætte den til at downloade igen? (så starter den hvor den slap, som regel da..) prøv lige...
Avatar billede traxion- Nybegynder
07. februar 2006 - 17:39 #2
nope.. gør den ikke
Avatar billede istebjerg Nybegynder
07. februar 2006 - 17:42 #3
sætter du den til at gemme samme sted?
Avatar billede traxion- Nybegynder
07. februar 2006 - 17:47 #4
ja..
Avatar billede istebjerg Nybegynder
07. februar 2006 - 18:14 #5
Prøv at finde den i : start - kør - %temp% (mappen med tempfiler, der er sikkert en hel del)
Avatar billede istebjerg Nybegynder
07. februar 2006 - 18:24 #6
ved ikke om det kan bruges men læs og prøv evt.: http://www.emuleguides.dk/support.php?id=9
Kender ikke til det men måske virker det?
Avatar billede istebjerg Nybegynder
07. februar 2006 - 18:25 #7
eller : http://www.stellarinfo.com/partition-recovery.htm
.. måske er det lettere at sætte den til at downloade på ny ... :-?
Avatar billede traxion- Nybegynder
18. februar 2006 - 18:59 #8
dl på ny!