Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
29. april 2001 - 00:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af PC Card til CF

Jeg har problemer med at få computeren/windows 95 til at finde PCMCIA kortet med Compact flash kortet i.
Hvad gør jeg for at installere kortet?

PFT Jeppe
Avatar billede smms Nybegynder
29. april 2001 - 00:54 #1
hvis det er en USB adapter skal du bruge 98 da det ikke bliver understøttet i 95
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 11:45 #2
Har du installeret pccardupdate.exe?
Hvis ikke, finder win 95 ikke kortet
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 11:53 #3
Hent den evt. her:
http://www.dickhudt.dk/pccardupd.exe

Øhm, har en ven som kører win95 med usb-support, så det skulle kunne lade sig gøre.
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
29. april 2001 - 21:17 #4
Lidt uddybende informationer:
Som i sikkert allerede har forstået ved jeg ikke meget om emnet, derfor lidt mere info som kan hjælpe til opklaring:
Det er et PQI kort og jeg kan ikke finde drivere til kortet, som jeg lige har købt hos prc-data.(ikke USB?)
PCMCIA soklen er installeret uden konflikter og i enhedshåndtering står således:
- PCMCIA-sokkel
    - Cirrus Logic PCIC-kompatibel PCMCIA-controller.
    -PCMCIA Card Services

Og jeg har installeret pccard-update til WIN95, men kan endnu ikke finde kortet som drev.

Tak igen
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
07. september 2002 - 10:03 #5
Ingen succes!