Avatar billede ahk Nybegynder
05. februar 2006 - 11:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Samsung eller Xerox

Hey... Jeg står her og er i tvivl om hvilken fladskærm jeg skal købe til min computer, og står mellem valget af en Xerox skærm og en Samsung skærm. Jeg har hørt gode ting om begge skærme, men vil gerne høre fra jer hvilken der er bedst og hvilken i helst ville preferere.
Avatar billede trim Praktikant
05. februar 2006 - 12:37 #1
Jeg har en Xerox 17" og den er jeg utrolig glad for, den er stilren, den har flotte farver da den har glas skærm og ikke plastik. Den har 8ms. opdatering og den er jo heller ikke dyr. Se evt på edbpriser.dk. Samsung laver gode skærme ingen tvivl om det men Xerox har formået at lave det lækkert og godt ala B&O.
Så det var ihvertfald et bud
Avatar billede pinball Nybegynder
05. februar 2006 - 13:24 #2
Avatar billede trim Praktikant
05. februar 2006 - 14:20 #3
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=129244
Dårlige eksempler kan man altid finde men prøv at se alle de stjerner som brugerne giver den i dette link
Avatar billede tiger_dk Mester
05. februar 2006 - 14:28 #4
Hvis jeg var dig vil jeg hel bestemt anbefalde Samsung, jeg købte sådan en her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149247 for godt 4 mdr. siden, og jeg kan ikke sige andet, jeg er rigtig godt tilfreds, den har 4 ms opdatering, og er kanon god, plus den har også fået gode ameldelser !

Læs mere her http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/930bf.asp
Avatar billede pinball Nybegynder
05. februar 2006 - 15:38 #5
xerox = design

samsung = ydelse
Avatar billede tiger_dk Mester
05. februar 2006 - 15:48 #6
ikke hel ening !

samsung har også en form for et godt design !!

se mere her:
http://www.eksperten.dk/spm/665440

hvor ACER også bliver nævnt !!
Avatar billede ahk Nybegynder
06. februar 2006 - 00:09 #7
Kan ikke bruge noget af dette desvære
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2006 - 12:42 #8
Må jeg spørge, hvad da ?
Avatar billede trim Praktikant
06. februar 2006 - 15:11 #9
Det var da det mest platte at tage pointene selv efter at folk har fortalt deres synspunkter som du forespurgte på
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2006 - 15:18 #10
Ja endligt, man bruger trods alt lidt tid på at give de diverse svar/synspunkter !