Avatar billede crazybrain Nybegynder
03. februar 2006 - 16:38 Der er 1 kommentar

Internettet forsvinder..

Hej..

Jeg står med et problem.. Har lige formateret min stationære..
Når jeg så gerne vil ha bæstet på nettet kommer problemerne..

Jeg kan, når jeg lige har tændt den, være online i et par minutter, hvorefter jeg hverken kan surfe, FTPe eller noget mere..
Jeg har Telia Stofa, og det virker fint nok på min bærbare..
Har haft snakket med stofa support, og de kunne naturligvis ikke finde ud af hvad det var..
Det mest mærkelige er, at nettet egentligt ikke er helt væk.. Det virker bare ikke.. Jeg kan nemlig godt pinge telias servere..

På compen er installeret:
WinXP + SP2
Norton Antivirus
MS Antispyware

Har prøvet at slå dem begge fra, men det hjælper ikke det helt store..

Nogen bud på hvad der er galt?
Avatar billede cpufan Juniormester
03. februar 2006 - 16:42 #1
prøv at trykke ctrl + alt + delete og vælg jobliste, her kan du så se hvilke processer der bruger hukommelse, der er sikkert en der ligger tæt på 100%,
så kan du prøve at stoppe den process.