Avatar billede korfits Nybegynder
02. februar 2006 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

E-bay - Har brug for et godt råd.

Hej Eksperter.

Jeg har ikke den store erfaring med internet handel, men fandt dette signerede eminem foto på e-bay

http://cgi.ebay.com/Eminem-Slim-Shady-personally-signed-photo-with-COA_W0QQitemZ6602415588QQcategoryZ14433QQrdZ1QQcmdZViewItem

Men ved ikke hvor meget man kan stole på om det er ægte ? Er der mange plattenslagere på de sites, og har vi en i blandt os som er god til at gennemskue dem ?

Jeg var inde at se hvad han ellers havde til salg, og det viste sig at han havde en lang række signerede fotos af kendte. Spørgsmålet er så bare om det er et godt eller dårligt tegn.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2006 - 01:20 #1
Han har 2 neutrale kommentarer ud af 659 fra købere (resten er ovenud positive), så chancen for at han er en svindler er nok ret lille for at sige det mildt, da der jo nok er mindst en der ville have brokket sig over at det var fup hvis det var det.

Men hvorfor dog købe en autograf??? Er hele målet med at få en autograf ikke at det er et bevis for at man har mødt manden???
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2006 - 01:21 #2
men ellers findes der på visse fansider en vurderings service hvor de kan tjekke for dig om autografen ser ægte ud.
Avatar billede korfits Nybegynder
10. maj 2006 - 15:59 #3
LUKKER