Avatar billede decruzer Nybegynder
02. februar 2006 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er kun semi-online

Hej.

Jeg har en windows 2003 server, der kun er halvt online. Det vil sige, jeg kan lave remote desktop til den hjemmefra (den står inde på arbejdet) - men der slutter det også.

Den svarer ikke på port 80 eller 21. Den kan ikke surfe, eller pinge - det virker som om den ikke er online i alle henseender. Dog kan jeg lave remote desktop til den.

Det begyndte igår, efter at jeg havde leget med opsætning af en domain controller - dette slettede jeg dog igen, men herefter startede problemet så.

Hvad kan jeg have trykket på?

Nb. når jeg er logget ind med Remote Desktop logger jeg ind som Administrator - ville mene jeg havde rettigheder til alt herefter.
Avatar billede karser Nybegynder
03. februar 2006 - 17:39 #1
Det kan være at din Server har fået lukket af for port 80 og 21...?

Kan du nå port 80 og 21 fra den selv? Altså på selve serveren?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2006 - 01:36 #2
fortæl evt. lidt mere om hvad det var du legede med ;)
Avatar billede decruzer Nybegynder
05. februar 2006 - 20:04 #3
Jeg har fanget problemet - w2k3 havde tilsyneladende valgt at den ville være sin egen DNS.