Avatar billede apache999 Nybegynder
02. februar 2006 - 17:44 Der er 1 løsning

FLV Playback Custom UI spørgsmål

Hej experter.

Jeg bruger 2 Custom UIs til at styre min FLVplayback, vha. nedenstående properties på FLVPlayback:

myPlayer.playPauseButton = myPlayPauseButton;
myPlayer.seekBar = mySeekbar;

Det virker jo fint og sparer mig for at kode en masse funktionalitet.

Mit problem er, at jeg fra tid til anden har brug for at sætte playeren på pause, disable de to controls og sætte dem igang igen, når brugeren udfører en eller anden handling.

Jeg har prøvet at sætte de 2 ovennævne properties på playeren til null, men jeg kan stadig bruge controllerne bagefter, og det stinker.

Nogen, der har et bud på, hvordan jeg disabler dem og slår dem til igen?
Avatar billede apache999 Nybegynder
09. marts 2006 - 16:28 #1
donefor