Avatar billede unistudio Nybegynder
02. februar 2006 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny opfindelse!

go'daw med jer :)
Jeg har i skolen fået til opgave at lave et nyt opfindelse.
opfindelsen skal være inden for katagorien Transport og Opbevaring - alså en ny måde at enten transportere eller opbevare en genstand på.

det kunne f.x være en ny måde at opbevare kondomer på eller en ny slag bærepose (de idér er optaget :(

Er det nogen af jer som har nogle idéer? alt er mere end velkommet :)

håber i kan hjælpe, det vil jeg være taknemelig for
Avatar billede 123freddy Nybegynder
04. februar 2006 - 20:36 #1
hej!  Din opfindelse...skal den være teoretisk (på papir)...eller omsættes til praksis (produktion).. det ku`være rart at vide... hilsen F.
Avatar billede unistudio Nybegynder
06. februar 2006 - 13:42 #2
Det skal omsættes til praksis.
Jeg skal lave et muck-up (en fysisk model)
Avatar billede 123freddy Nybegynder
06. februar 2006 - 18:36 #3
"transport" og "opbevaring" kan opfattes på mange måder, ...så hvis man har spædbørn der sover i en vugge ...og de græder og skal vugges kl. 2-3-4 om natten ...så føles et kvarter som en evighed.
Kan en parring af en vugge og en vindusviskermotor
kombineret med en switsh-mode strømforsyning komme i betragtning til dit projekt??..det er fysisk muligt, og der indgår både transport og opbevaring.(sådan da)  hilsen F.
Avatar billede unistudio Nybegynder
06. februar 2006 - 19:23 #4
Takk fyri dit forslag:)
Jeg er kommet på en anden idé...men du må gerne få pointene pga at du har brugt tid og tanker på at hjælpe mig :+)

Smid bare lige et svar...

...tak for hjælpen
Avatar billede 123freddy Nybegynder
07. februar 2006 - 19:18 #5
Må jeg spørge om hvad du fandt på? min medfødte nysgerrighed er vakt..
hilsen og held med opgaven F.