Avatar billede taktil Nybegynder
01. februar 2006 - 20:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netadgang via bluetooth

Kan jeg med en bluetoot-dongle i USB'en på min PC komme på nettet med min HP 2210 ?
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
01. februar 2006 - 22:31 #1
Ja, det kan du - alt afhængig af din telefon, udbyder m.m. Men det kan godt lade sig gøre.

Hvilken telefon har du?

Mvh
Kent
Avatar billede taktil Nybegynder
01. februar 2006 - 23:57 #2
Jeg tænkte ikke på mobilen, men mere på selve min stationære PC ?
Avatar billede kent-s-t Nybegynder
02. februar 2006 - 07:23 #3
UPS my bad!
Avatar billede leifleif Nybegynder
03. februar 2006 - 16:34 #4
Pocketfreak har en glimrende vejledning på:
http://www.pocketfreak.dk/tips/bluetooth/bluetooth.html

Håber den kan hjælpe dig selv om den efterhånden er lidt gammel :-)

mvh/leif b.
Avatar billede taktil Nybegynder
06. februar 2006 - 15:56 #5
Undskyld den lange pause - jeg er lidt arbejdsramt pt.
Leifleif - jeg synes det ser godt ud; jeg vil prøve mig lidt frem i det du har sendt.
Læg et svar til piont.
Hilsen Taktil
Avatar billede leifleif Nybegynder
06. februar 2006 - 16:19 #6
OK
Jeg er sikker på, at du får det til at virke.

Leif B.

-
Fremtiden er trådløs...
Avatar billede taktil Nybegynder
10. februar 2006 - 07:43 #7
Hold k... det er skidt i øjeblikket. Min PC er HELT nede!! spørger om jeg vil starte fejlsikret, alm. osv....... Lige meget hvad jeg gør kører den tilbage i sløjfe! Det ligner et totalt harddiskforlis. Derfor den lange tid, men tak for hjælpen til leifleif.
Hilsen Taktil
Avatar billede leifleif Nybegynder
10. februar 2006 - 09:11 #8
Nej, det behøver ikke at være galt med harddisken. Hvis du er så heldig at du kører XP er Systemgendannelse under Tilbehør/Systemværktøjer en uvurderlig hjælp.
Håber det lykkes
mvh/leif b.