Avatar billede bigbird Nybegynder
01. februar 2006 - 09:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde computer som bruger er logget på.

Er det muligt at slå det computernavn op, som en given domain bruger er logget på.
Avatar billede gratis Nybegynder
01. februar 2006 - 16:20 #1
her er der forskellige bud ( skrol ned af siden for at se svarene ) http://tinyurl.com/badz7
Avatar billede coil Nybegynder
06. februar 2006 - 09:07 #2
Prøve ipconfig /all eller nbtstat -a 10.0.0.0 (nbtstat -a + IP)
Avatar billede bigbird Nybegynder
06. februar 2006 - 09:17 #3
->coil

Det er den anden vej. Det er hvis jeg sidder på domain controlleren, og kan se at en bruger er aktiv, også ville jeg se hvor i huset at han sad, udfra det computer navn han /hun var logget på.
Avatar billede bigbird Nybegynder
02. januar 2007 - 10:40 #4
<--