Avatar billede bugiman64 Nybegynder
31. januar 2006 - 20:27 Der er 8 kommentarer

Ide til website

Jeg og en kammarat har nu i længere tid gået og funderet på at lave et website, for at prøve at tjene en skilling. Er der ikke nogen der har en ide til hvad man kan lave som der ikke er alt for mange andre der har lavet før og som kan finansieres via bannere og måske et nyhedsbrev med et par reklamer i. Jeg er en habil programmør i asp.net SQL-Server og har adgang et fri hosting af høj kvalitet.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
31. januar 2006 - 20:34 #1
Der findes kun én god ide blandt 1000 ideer. Så regn ikke med at få et "million-forslag" herinde. Lav en brainstorm selv og tag evt. det bedste forslag :)
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
31. januar 2006 - 20:49 #2
Det kunne jo være at nogen går og har en ide, men ikke selv har lyst eller er i stand til at føre den ud i livet.
Avatar billede Hans Frederik Novice
31. januar 2006 - 21:19 #3
Jeg har en rigtig rigtig god ide, som jeg virkelig ikke fatter at der er nogen der ikke har udnyttet endnu, og som jeg er sikker på kan indbringe store beløb, men jeg skriver den selvfølgelig ikke bare her. Jeg ønsker at I kontakter mig personligt, så kan vi lave en aftale.
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
31. januar 2006 - 21:31 #4
Hvordan får jeg fat i dig?
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. februar 2006 - 18:09 #5
Kontakt mig paa mc@mobilemarketing.dk

  Mikkel
Avatar billede Hans Frederik Novice
03. februar 2006 - 21:41 #6
min mail er hf1985@gmail.com..
Avatar billede coolstar Nybegynder
09. februar 2006 - 17:34 #7
ideer bliver succesrige når de er unikke eller heldet rammer... Har I ikke ideen så er der større chance for at vinde i lotto end at lade heldet ramme jer...

Held og lykke...
Avatar billede themosh Nybegynder
02. marts 2006 - 11:30 #8
Hejsa, Jeg har et par ideer. Men jeg er ikke så teknisk anlagt at jeg kan programere og rode med servere og sådan. Men jeg har før arbejdet med moms reg, regnskab, salg og pr. Og så er jeg villig til at smide lidt penge oven i projektet hvis der er en reel chance for en fremtid.

Kontakt mig på msn: amen@mosh.dk eller bare email på samme addresse ;D