Avatar billede slabp Nybegynder
31. januar 2006 - 17:14 Der er 1 løsning

Installation af software fejler med Error Code: -5003 : 0x5 (XP)

Er der nogen der kan hjælpe mig med et yderst drilsk problem:
Har købt et nyt lydkort og skulle installere den tilhørende software, men lige meget hvad, så kommer setup programmet kun lige i gang, hvorefter det stopper med fejlkoden :

Error Code:    -5003 : 0x5
Error Information:
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1930)
PAPP:Creative MediaSource
PVENDOR:Creative Technology Ltd (http://www.creative.com)
PGUID:2E0C1913-886B-4C5C-8DAF-D1E649CE5FCC
$9.1.0.429

Da man mente der var fejl på CD'en, har jeg downloaded og afprøvet 4 alternative drivere, men lige lidt hjælper det.
Fejlkoden har tilsyneladende noget med rettigheder at gøre(?).
Jeg har også prøvet at kopiere det hele over på harddisken for at installere det derfra, men med samme resultat! Jeg tror det har noget med Windows at gøre - ikke med Creatives "Blaster Audigy 4" som er det lydkort jeg har købt.
Avatar billede slabp Nybegynder
31. januar 2006 - 21:32 #1
Har opdaget at spørgsmålet er i forkert kategori - lukker derfor her!