Avatar billede neonkrebs Nybegynder
31. januar 2006 - 11:59 Der er 1 kommentar

"invalid floating point operation"

Jeg er pludselig begyndt at få denne fejltekst fra flere forskellige programmer.
Det er kun nogen bestemte programmer, der er ramt: PHP Designer, Earmaster Pro 5 m.fl.
Ellers kører alle andre programmer og styresystemet uden problemer.

Jeg kan godt køre programmerne uden at fejlen dukker op, hvis jeg kører i fejlbeskyttet tilstand.

Lige nu prøver jeg at slå processor fra i joblisten og se om der sker noget...
Avatar billede neonkrebs Nybegynder
31. januar 2006 - 12:55 #1
Hmmm..."nogen" havde installeret en patchet "uxtheme.dll" for at kunne køre uatoriserede temaer (*.theme/*.msstyles) på Windows XP pro DK.
Jeg behøvede ikke at erstatte dll'en, men bare at skifte til et andet tema.
Nu kører alle programmerne.