Avatar billede reddevil Nybegynder
31. januar 2006 - 01:35 Der er 1 løsning

Installation af phpBB2

Jeg har et webhotel hos Surftown og har lidt problemer med at oprette et phpBB2 forum.
Det ser faktisk ud til at jeg kommer helt fint igennem installations processen, men når jeg så vil gå ind i Administrations-panelet for at indstille mit nye forum får jeg en "Forbindelsens tidsfrist udløb        " (i firefox)..

Som jeg ser det har jeg fulgt installationsvejledningen til punkt og prikke, men noget må der jo være gået galt??
Avatar billede reddevil Nybegynder
31. januar 2006 - 11:22 #1
Fandt selv svaret.. port skal være 80 og ikke 3306 som der ellers står på surftowns hjemmeside...