Avatar billede ghanic Nybegynder
28. april 2001 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MP3 player med specialfunktion

Jeg skal bruge en mp3 player. Den skal kunne afspille to mp3 filer ud i ét. Samme måde som en almindelig cd-afspiller virker på.

En player som WinAMP kan ikke afspille to mp3 filer ud i et. Den indsætter en meget kort pause på under et sekund. Det giver imidlertid et hak i musikken, hvis de to mp3 filer går ud i et. Det er ikke acceptabelt.

Følgende krav stilles udover ovenstående:

- Skal køre under WinNT4
- Skal kunne arbejde med playlists
- Skal have almindelige player funktioner, såsom skip, spol frem/tilbage.
- Skal køre hamrende stabilt.

Jeg er i min søgen faldet over 2 styk. Ingen af dem er acceptable.

A. MuseArc. Betaversion fra 1999. Udvikling stoppet. Program ustabilt.
B. Meget lille player med meget irriterende animeret interface. Manglede standard playerfunktioner.
Avatar billede ekspertenstinker Nybegynder
28. april 2001 - 13:11 #1
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2001 - 13:39 #2
Kan du ikke bare bruge Gapless plugin til winamp.
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=11282&componentFlag=P
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
28. april 2001 - 13:42 #3
Avatar billede ghanic Nybegynder
28. april 2001 - 13:53 #4
Makse: Gapless virker desværre ikke efter hensigten. WinAMP begynder først at læse næste mp3 fil, når den er færdig med at afspille den første. Det lille gap der opstår er meget kortvarigt og kan kun fjernes ved at ændre adfærd af WinAMP, så den indlæser næste fil før den er færdig med den første. Gapless gør intet ved dette.

?phpdude?: Har du overhovedet læst mit spørgsmål? Jeg skriver direkte at WinAMP ikke virke.
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2001 - 13:59 #5
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
29. april 2001 - 10:30 #6
Nååå UpZ!!! Sorry!