Avatar billede bva Nybegynder
28. januar 2006 - 16:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kalender vist som måned

Når jeg åbner min kalender i månedsoversigt, ligger dags dato altid neders på siden. Da jeg gerne vil have den øverst uden at skulle rulle ned ønsker jeg hjælp til dette hvis der er et svar på det. jeg har snart været inde i alle indstillinger, men det er ikke lykkedes endnu. Har du et godt forslag?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 16:38 #1
Hvilken version benytter du? Har du mulighed for at lægge et screen dump? Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Hos mig (outlook 2003)skal jeg ikke scrolle ned.
Avatar billede bva Nybegynder
28. januar 2006 - 22:34 #2
Jeg har 2003 versionen. På min bærbare computer skal jeg heller ikke scrolle ned, men på min nye stationære skal jeg - og det irriterer mig.
Avatar billede bva Nybegynder
29. januar 2006 - 14:54 #3
Er er ingen der kan give mig de vise sten i hvad jeg skal gøre?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. januar 2006 - 15:09 #4
Gem dine officeindstillinger på din bærbare og bagefter kan du importere disse over på den stationære. Så vil den få samme billede.
Avatar billede bva Nybegynder
29. januar 2006 - 16:18 #5
Det vil give et endnu større problem. Der må være et sted med visning, og det er dette sted jeg søger
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. januar 2006 - 17:56 #6
Hvorfor mener du det skulle give større problemer? Microsoft har jo netop lavet en GEM INDSTILLINGER til office således at man nemt kan overføre fra den ene til den anden pc`er.
Avatar billede bva Nybegynder
29. januar 2006 - 22:51 #7
Jeg har prøvet det en gang, og da de to Outlook er sat op med forskellige e-mail og andet gav det problem, men jeg kan jo forsøge en gang mere. Jeg vender tilbage og giver dig svaret om det lykkedes.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. januar 2006 - 22:58 #8
ok, men uanset hvordan opsætningen er burde det ikke give problemer, så længe vi snakker pst.filer.
Avatar billede bva Nybegynder
30. januar 2006 - 22:47 #9
Jeg har nu prøvet, men det ændrer ingenting. Stadig samme problem.