Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Guide til wysiwyg-editor

Jeg søger en guide til at lave en wysiwyg-editor. Ikke bare en eller anden færdiglavet, for jeg vil godt selv lave det ;o)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2006 - 11:30 #1
Tror ikke der er nogen der gider lave en guide til så komplekst et projekt.
Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 11:34 #2
Er det er meget stort arbejde at lave en wysiwyg-editor?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2006 - 11:45 #3
ja hvis den skal kunne lidt mere end at lave fed og kursiv tekst, så ja. Hvis det så også skal være bare lidt cross-browser-venligt vokser abstraktionsniveaue voldsomt.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
27. januar 2006 - 12:40 #4
Så vil jeg gerne have fat på links til en del forskellige wysiwyg-editors :)

Så kan jeg selv lige studere opbygningen :)
Avatar billede melfex Nybegynder
27. januar 2006 - 12:40 #5
Doh, kom til at skrive fra min brors account
Avatar billede domaz.dk Novice
27. januar 2006 - 12:56 #6
http://www.fckeditor.net/ rigtig god editor, nok en af de bedste på markedet!
Avatar billede avminarm Juniormester
27. januar 2006 - 22:35 #7
her et link til ca. 80 wysiwyg editorer http://www.htmlarea.com/directory/Web_Software_Components/WYSIWYG_Editors/index.html måske vil du få bedre respons i javascript/DHTML kategorien
Avatar billede melfex Nybegynder
12. februar 2006 - 17:06 #8
Smid lige nogle svar, hvis I vil have point :)
Avatar billede avminarm Juniormester
12. februar 2006 - 21:22 #9
oki