Avatar billede wowereit Nybegynder
26. januar 2006 - 15:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

point til screem_brille

vedr. http://www.eksperten.dk/spm/682730
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 15:09 #1
skal ikke have point, og grunden har jeg skrevet i det andet spørgsmål ;)
Avatar billede wowereit Nybegynder
27. januar 2006 - 17:17 #2
okay det forstår jeg godt du er træt af.
Avatar billede djras Nybegynder
28. januar 2006 - 17:37 #3
Hej.. Har du ikke fattet,at nogle særdeles kompetente mennesker,her på Experten,forsøger at hjælpe dig med dine problemer.I stedet for hvergang at forsøge at score dine point tilbage til dig selv,giv dog de udlovede point til bedste svar,eller del dem mellem de mennesker der forsøger at hjælpe dig. Man møder desværre flere af din slags her på Experten. Tag Jer dog sammen !!!!!
Avatar billede wowereit Nybegynder
28. januar 2006 - 18:34 #4
Ikke for noget men er det ikke dem der løser sit problem der skal have point, jeg er da lige glad med point, jeg havde bare et problem med min computer, men der var åbenbart ingen der kunne hjælpe mig med det.
I de spørgsmål hvor brugerne har løst problemet for mig, har de også fået point.
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 19:24 #5
wowereit både og, forestil dig et komplext problem, hvor en hjælper og prøver havd som heldt for at afhjæpe problemet, hvor det i ssidste ende så viser sig aat være en hardware fejl der kun viser sig periodisk og man derfor ikke finder fejlen, er det spørgers skyld ? og bør den/de personer der har hjulpet en ikke have lidt for at forsøge at hjælpe ?

Et eksempel fra idag (hvor jeg giver det rigtige link, men som af en eller andenn grund ikke spiller på spørgers computer) http://www.eksperten.dk/spm/683339
Avatar billede screem_brille Novice
28. januar 2006 - 19:31 #6
djras ps tak for opbakningen ;)
Avatar billede djras Nybegynder
29. januar 2006 - 13:02 #7
wowereit...Du viser stadig ingen respekt,for de mennesker der forsøger at hjælpe.Hvis du er ligeglad med dine point,hvorfor snupper du dem så selv??
Jeg slutter selv denne debat,da det er umuligt at få dig til at forstå!!!!
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 13:04 #8
djras den der var ikke helt fair, jeg skrev jo netop til ham at han ikke skulle give mig nogen point for det, for jeg hjalp ham jo netop ikke, men det var det at han beholdt point slev jeg brokkede mig over *S*
Avatar billede djras Nybegynder
29. januar 2006 - 14:45 #9
OK...Sorry..Jeg var lidt sur...
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 14:47 #10
djras det er ok, og rart med lidt opbakning ;)
Avatar billede djras Nybegynder
29. januar 2006 - 16:28 #11
Fint...Slut herfra.