Avatar billede marlle Nybegynder
25. januar 2006 - 17:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min tekst er mærkelig

Hej.. Jeg har fået en undertekst, som min fætter har lavet til mig til, politiskolen 2.. men når jeg prøver at åbne den er det en være gang vulla pyk... er der ikke et program der kan gøre noget ved det...?
25. januar 2006 - 18:48 #1
Hmmm...
"politiskolen 2" - er det en film som du selv har filmet/produceret/... ?

Jeg tror ikke at den slags spm. lige passer til Eksperten.dk ...
http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt 2.1.7.4 ->
"Dvd- og cd-covers samt undertekster til film eller lignende copyright-beskyttet materiale vedrørende film."
Avatar billede marlle Nybegynder
25. januar 2006 - 21:19 #2
Sorry.........