Avatar billede kuncho Nybegynder
24. januar 2006 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer starter ikke

Jeg skulle installere windows xp home edition ind på en computer hvor der allerede var xp på.

Den bootede ikke fra cd'en så jeg gik ind i setup for at ændre det men da jeg trykkede "save and exit" gik den helt i sort.

Måske er jeg kommet til at trykke på noget andet også..!!!
Når man tænder den nu står den bare og arbejder og der kommer ingen ting op på skærmen.

Hvad kan jeg gøre..??
Avatar billede find-us Nybegynder
24. januar 2006 - 23:07 #1
prøv at trykke endten F5 eller F8 i opstarten(kan ikke huske hvilken) og så vælg start med sidst kendte fungerende tilstand.
Avatar billede find-us Nybegynder
24. januar 2006 - 23:07 #2
ellers kan du jo prøve fejlsikret tilstand
Avatar billede kuncho Nybegynder
24. januar 2006 - 23:45 #3
Jeg har lige prøvet at tage batteriet ud så nu virker den igen...

ellers tak find-us