Avatar billede rastaman Nybegynder
24. januar 2006 - 15:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB key genstarter systemet

Et garanteret simpelt spørgsmål.

Hver eneste gang vi sætter en usb key i hvilken som helst computer på mit arbejde genstarter den pågældende computer omgående.

Hvorfor gør den det. Det gør den f.eks. ikke på min hjemme-computer.
Avatar billede t-bee Novice
03. februar 2006 - 19:22 #1
Jeg har været ude for to typer tilfælde hvor dette skete:
1. Strømforsyningen var syg (lyder åndssvagt, men det kan være muligt)
2. Der kunne i BIOS sættes en grænse for hvormeget strøm en USB enhed må trække
Tænk over det:-)
Avatar billede rastaman Nybegynder
10. februar 2006 - 09:37 #2
Lukker
Avatar billede t-bee Novice
10. februar 2006 - 09:52 #3
Hvad var der så galt?
Avatar billede rastaman Nybegynder
10. februar 2006 - 09:54 #4
Jeg kunne desværre ikke løse det.

Men jeg har fået besked på at lukke mine gamle spørgsmål, så det gør jeg.

Du skal ellers have tak for din hjælp.