Avatar billede tyndmis Nybegynder
23. januar 2006 - 17:00 Der er 1 kommentar

coppermine photo gallery - fejl i gd - hjælp søges!

kære alle.
Jeg skriver angående en hjemmeside jeg har købt via surftown.
Jeg har uploaded alle de nødvendige filer osv. Men når jeg skal til uploadnings delen melder den fejl. Jeg har undersøgt fejlen sammen med nogle venner og vi er kommet frem til at fejling skulle ligge i selve "gd" desværre er vi kommet på bar bund efter at have krydschecket med en anden kammerat som også har de samme filer som jeg selv uploaded på hans hjemmeside, dog emd b-one som host. Under :

www.shitbreak.dk/info.1234.php

Info om min egen hjemmmeside kan ses på:

www.tyndmis.dk/info.1234.php

Ud fra hvad jeg kan se,ser det ikke ud som at der er en forskel i "gd" og begge partners kører også med php 4.4.1.

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, eftersom jeg ikke kan finde en løsning på alt det her...

På forhond tak! Mvh. Jonas

ps. er ikke sikker på om det her er den rigtige kategori, men kunne ikke se hvor mit spørgsmpl eller skulle placeres..
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
24. januar 2006 - 09:13 #1
MS SQL er en database, og det har meget lidt med opsætinig af en php server at gøre.

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/PHP/ er et bedre bud.

Men hvis det er noget med at gæster på hjemmesiden skal kunne uploade filer, så handler det nok om at der skal være skriverettigheder til den mappe der uploades til, samt muligvis noget med at der skal være en temp mappe med skriverettigheder til ... ?