Avatar billede grafikeren Nybegynder
23. januar 2006 - 13:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ADSL med telefonstik?

Hej.

Jeg er nu taget udenlands for at arbejde noget tid. Her skal jeg bruge internettet, og jeg har vaeret ude og investere i en traadloes router (Linksys) saa jeg kunne koble op traadloest med min baerbar.

Men men, i det hus jeg skal arbejde bruger de et ADSL PCI modem til at forbinde til nettet med adgangskode via et normalt telefonstik! Det har jeg aldrig set foer... Hvordan forbinder jeg dog nogensinde min baerbar og evt. Linksys (som kun tager imod RJ45) til dette system?

Kan jeg forbinde med et alm. modem til denne ADSL forbindelse. Det er vist en slags bredbaands forbindelse, saa vidt jeg er orrienteret.
Avatar billede kenp Novice
23. januar 2006 - 13:33 #1
ja det er en slags bredbånd.. det er sikkert ATM som kun CC bruger i danmark.

Nej du kan ikke putte den i din computer. hvi sdu skal ahve det til at virke skal du bruge en stationær computer til at fordele trafikken videre til din router.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
23. januar 2006 - 13:39 #2
Og man kan heller ikke købe en dims som konvertere signalet til RJ45, så jeg kan bruge min linksys??
Avatar billede kenp Novice
23. januar 2006 - 13:42 #3
Så skal du have fat i den udbyder.. så i kan få et "alm" adsl modem i stedet for.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
27. februar 2006 - 17:52 #4
Det hjalp mig godt nok ikke, men lad os splitte point
Avatar billede grafikeren Nybegynder
27. februar 2006 - 17:52 #5
:o)
Avatar billede kenp Novice
27. februar 2006 - 19:01 #6
kan vi vel godt når du tilbyder.