Avatar billede gismo999 Nybegynder
21. januar 2006 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænder problemer

Hej eksperter.

Hej har en Nec 3500a brander og jeg har fået et lille problem med den efter at jeg har formateret c drevet og geninstaleret, så er min brander blevet helt vildt langsom.

Jeg bruger nero til at brande mine dvder med, men selv om jeg siger at den skal brande med 12x eller 16x så går der en 40 - 45 min for at den brander en dvd hvor før jeg formaterede tog det kun 5-7 min med 16x.

Hvad kan det være:

Under read buffer  den går helt død og buffer level køre op og ned når den brander. mellem 15% og 65%.

Håber at den er en der kan hjælpe med hvad det kan være sket.

Ps. har opdateret frimwareen fra denne site http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1904
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 11:34 #1
kontroller DMA status i enhedshåndtering under IDE / atapi kontrollerere
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. januar 2006 - 11:39 #2
Den skal indstilles til DMA hvis den er tilgængelig.
Avatar billede gismo999 Nybegynder
21. januar 2006 - 13:16 #3
Ja men det er jo fuld stendig korekt.

Mange tak for jeres svar, i har svaret rigtig begge to men Screem brille var lidt hurtigere og lidt mere konkret så vis du vil have point så får du dem, men vis du vil dele med john kan du lige skrive det for så kan i dele.

Men tak for hjælpen begge to. :-)
Avatar billede screem_brille Novice
21. januar 2006 - 13:30 #4
Svar ;)