Avatar billede flemming-s Nybegynder
21. januar 2006 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af 19" fladskærm

Hvilken fladskærm skal jeg købe når jeg vil give ca 3000.-? Begrundelse ønskes!
Mit behov er at få en skærm der er meget behagelig for øjnene, knivskarpe billeder. Jeg skal bruge skærmen primært til kontorbrug,redigere billder,Se TV en gang i mellem og få spil.

Refteranceskærm : Samsung TFT 19¨ 930BF Black

på forhånd tak
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. januar 2006 - 10:33 #1
Jeg tror du har fundet den helt rigtige skærm, nemlig den du selv nævner....
Den er RIGTIG god af følgende grunde:
- Den er knivskarp i billedet og har en lynhurtig responstid, 4 ms (lidt udover det sædvanlige)
- Den er vildt lækker i designet/finish
- Den er ikke så dyr (synes jeg)
- Den er næsten ny, dvs næsten ny teknologi
- God menu på selve skærmen (synes jeg)'

Helt sikkert en lækker skærm, og den lyder god til dine behov
Avatar billede flemming-s Nybegynder
21. januar 2006 - 19:36 #2
Hvad ville være et godt alternativ ? og Hvad er det jeg får for de 700.- ekstra som er forskellen på eks en Aldi model og så Samsung.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
21. januar 2006 - 23:27 #3
Aldi modellen er medion, ikke sandt?
1. De er langt fra lige pæne (det er en smagssag, men jeg tror 90% vil give mig ret)
2. De har en højere responstid + dårligere billedkvalitet
3. Dårlig menu
4 de er meget "plastic agtige"

det eneste gode er at de er billere
Avatar billede flemming-s Nybegynder
24. januar 2006 - 23:05 #4
Takker
Avatar billede egr_sli Nybegynder
25. januar 2006 - 11:08 #5
no problem.
Det er federe at købe en ting som er lidt dyrere men til gengæld bedre og pænere. Jeg ved det fra min egen erfaring.
takker for point og håber du bliver glad med hvad du end køber