Avatar billede web-support Nybegynder
20. januar 2006 - 21:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

stor diskforbrug efter genoprettelse på hp maskine

efter at jeg havde genoprette min computer med mit hp software, var der næsten ingen plads tilbage på  harddisken, det er specielt under documents and settings det er galt

Ejer : 60,3 gb (det passer godt nok)
default users : 60,3 gb hvad er der lige gået galt siden den er så stor og hvad kan jeg gøre ved det
Avatar billede web-support Nybegynder
20. januar 2006 - 22:07 #1
har også lige fundet ud af at C:\windows\system32\config fylder 40,3 gb, det er da vidst heller ikke helt normalt
21. januar 2006 - 08:25 #2
25. januar 2006 - 16:52 #3
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede web-support Nybegynder
26. januar 2006 - 20:18 #4
undskyld ventetiden det hjalpe ikke desværre
26. januar 2006 - 20:44 #5
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Og surf C:\Documents and Settings\Default User igennem...
Avatar billede web-support Nybegynder
26. januar 2006 - 21:04 #6
er her med gjort men ikke den store forskel
26. januar 2006 - 21:23 #7
Ka' du se hvilke mapper/filer/fil som fylder så meget ?

Det virker jo som om at hele "C:\Documents and Settings\Ejer\" 's er blevet copy til "C:\Documents and Settings\Default User" ...

Sååååå kig lige efter - skulle da ikke være så "svært" ?
26. januar 2006 - 21:24 #8
Min C:\WINDOWS\system32\config fylder ~33Mb
Avatar billede web-support Nybegynder
26. januar 2006 - 21:31 #9
vil det være sikkert at slette dokumenter fra default users uden alt går ned
26. januar 2006 - 21:42 #10
Dobbeltcheck lige at den [Dokumenter] som du sansynligvis har på [skrivebordet] pejer på det rigtige sted...
HøjreMusseTast på den ...
26. januar 2006 - 21:43 #11
Infoen i "C:\Documents and Settings\Default User" bruger systemet til når/hvis der bliver oprettet en bruger mere af dig...
Avatar billede web-support Nybegynder
26. januar 2006 - 21:43 #12
den peger fint på "ejer", men er lidt i tvivl om hvad xp bruger default users til
Avatar billede web-support Nybegynder
26. januar 2006 - 21:49 #13
ok så prøver jeg sku at slette noget af den, takker meget smid et svar og point til dig
26. januar 2006 - 21:51 #14
... la' os nu lige se/læse hvad der sker...
26. januar 2006 - 21:53 #15
Rul også en DISKOPRYDNING bagefter - evt med denne
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Samt opret et Systemgendannelsespunkt...
Avatar billede web-support Nybegynder
29. januar 2006 - 19:09 #16
efter jeg havde prøvet at slette noget fra default users fandt jeg ud det var tomme filer men computeren troede stadig at det fyldte 30-60 gb