Avatar billede cyberboy2001 Nybegynder
27. april 2001 - 09:05 Der er 23 kommentarer

Rippe DVD

Jeg vil gerne vide hvordan man ripper en DVD så man får undertekster med ??, og jeg vil bede om at få et navn på et DVD RIP Program som kan det jeg har spurgt om.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. april 2001 - 09:07 #1
Hmmm... \"freeware\" DVD\'er med undertekster... jajada... ;)
Avatar billede parazite Nybegynder
27. april 2001 - 09:09 #2
Rippe DVD? Er det lovligt? ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. april 2001 - 09:10 #3
Var det ikke lovligt, ville der vel ikke blive spurgt om det på Eksperten... ;)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
27. april 2001 - 09:11 #4
Det er lovligt!
Hvis du har den org!
Kan ikke husk hvad det program hedder!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. april 2001 - 09:23 #5
onslow, softwaren er ikke ulovlig.. men det er ulovligt at bruge det på ophavsretsligt beskydde DVD skiver... og det er der dælme ikke mange der ikke er :)
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:24 #6
RippackGUI prøv dette pro.( jeg menere det hedder det)..

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:25 #7
han har jo heller ikke sagt at det ikke er en han selv har lavet :-)

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:27 #8
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:29 #9
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:36 #10
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. april 2001 - 11:12 #11
Vi har tidligere haft det oppe om undertekster er lovlige eller ej. Det er de faktisk og derfor kan spørgsmålet ikke kritiseres - Hvis ikke lige det var fordi der stod \"Rippe\", det har nemlig aldrig været lovligt og bliver det nok heller aldrig.

Konklusion. Eksperten.dk er ikke et hjælpe forum til warez o.s.v.
Avatar billede fcs Novice
27. april 2001 - 12:42 #12
Det er jo heller ikke kun underteksterne, men hele DVD\'en han vil rippe ;-)
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 12:44 #13
jeg er ikke helt med, men han må vel godt rippe hans dvd, så det nu var en han selv har lavet ik???

/ZIRON
Avatar billede fcs Novice
27. april 2001 - 12:47 #14
Ziron>> Hvor mange kender du der selv laver DVD?
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 12:48 #15
jeg kender rigtig mange :-)

jeg ved det, men kan ikke beskylde ham før vi ved hvad han vil rippe vel???

/ZIRON
Avatar billede egede Nybegynder
27. april 2001 - 12:50 #16
Er det ulovligt hvis man har den org. CD og lægger den over på sin private computer?
Avatar billede fcs Novice
27. april 2001 - 12:51 #17
Ziron>> Jeg beskylder ham ikke for noget, men jeg har aldrig hørt om privatpersoner der lavede DVD-film selv (slet ikke med undertekster) og derfor tror jeg at der er tale om ulovligheder her.
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 12:53 #18
egede >> jeg ved det faktisk ikke...

fcs >> jeg ved det godt, men det kunne ske...

/ZIRON
Avatar billede mnv Nybegynder
27. april 2001 - 13:21 #19
Der har lige været en artikkel i PC-Planet tjek evt. deres site http://www.pc-planet.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. april 2001 - 16:26 #20
cyberboy2001>> Vær opmærksom på reglerne fremover. Denne er åbentbart i gråzonen, så jeg foretager mig ikke yderligere. Hvis nogen finder svaret på om det er lovligt, så giv mig en melding.
Avatar billede darkmoon Nybegynder
04. maj 2001 - 09:31 #21
Tja, med en 766 mhz G4 eller en af de dersens compaq kan man jo lave sine egne dvd\'er komplet med menu og undertexter :)
Avatar billede darkmoon Nybegynder
04. maj 2001 - 09:31 #22
...men hvis man selv laver dem er der jo ingen grund til at rippe dem bagefter ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:52 #23
skærn den overhovedet her?